Super Battle Cards (2020)

Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door Baltoro
Uitgegeven door Baltoro

De duisternis is ingetreden in het koninkrijk. De slechte wezens zwerven nu rond in het land dat ze willen veroveren. Onze goede koning is gevangen genomen, en zijn onderdanen zijn beroofd van hun goud door de kwade Ogre. Hij is het sterkste monster van allemaal. Maar gelukkig is hij niet zo slim! Kijk uit waar je loopt, want de weg die voor je ligt is gevuld met valstrikken en obstakels. Niemand is veilig in de kerkers, en je zult het allemaal onder ogen moeten zien - genadeloze monsters, wraiths en meer.

Anders dan de titel doet vermoeden is dit een tile-moving puzzle game

Weten we dat ook weer. Heb het al zo vaak in de sale zien staan maar nooit opgepikt.

Sinner schreef:

Cover geeft een soort Hearthstone-on-a-shoestring vibe hè

Ja inderdaad. Heel erg. Kost ook nooit erg veel. En toch laat ik hem altijd liggen

Maar nou blijkt dat het toch geen card battler is. Nou keuze te over.

Geinig spelletje dat er leuk uitziet, maar met maar erg weinig tactiek helaas. Je bent een dwerg en je moet geld verzamelen, monsters zitten je dwars en je kunt power ups, health en wapens verzamelen.je beweegt je over een 3x3, 4x4 of 5x5 veld, maar wat de tiles vervangt die je weghaalt is zo vreselijk random dat de lol er voor mij snel af was.