Acting Lessons (2019)

Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Dr PinkCake
Uitgegeven door Dr PinkCake

Na een jaar vol tegenslagen besluit Jonas opnieuw te beginnen in een andere stad, zich afvragend of hij op deze leeftijd nog wel nieuwe vrienden kan maken, dan wel liefde vinden. Op dag één brengt het lot hem echter al gelijk dichter bij elkaar met een vriendelijke jonge vrouw, Megan. Terwijl de winkel waar ze werkt wordt beroofd raakt Jonas gewond en beland in het ziekenhuis. Als Megan hierop wordt ontslagen en haar huur niet meer kan betalen, biedt Jonas aan om tijdelijk bij hem te verblijven. Al snel wordt hij opgenomen in Megan's vriendengroep, die haar proberen te helpen haar droom om actrice te worden na te jagen.