Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Rideon
Uitgegeven door Rideon en CiRCLE

Dit vijfde deel in de Mercenaries Saga focust zich op het koninkrijk van Euros, dat momenteel wordt geteisterd door een immigratiecrisis vanuit de nabijgelegen Westarii-regio. Een recente vredesovereenkomst tussen de regering van Euros en de nationale kerk zorgde ervoor dat immigranten, mits ze bekeren, welkom zijn in het rijk. Hoewel dit tijdelijk vrede bracht, heeft de toestroom van immigranten de economie verzwakt en de spanningen onder het volk vergroot. Het verhaal volgt Lester, telg uit een gevallen adellijke familie, die nu als huurling werkt om de eer van zijn familienaam te herstellen.