Lone Wolf: World War II (2021)

Macintosh / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door Redman
Uitgegeven door Redman

Het is het begin van de Tweede Wereldoorlog en je bent net bij de Royal Air Force begonnen. Vlieg boven Europa en Noord-Afrika, vechtend tegen de vijand van bovenaf. Schiet vijandelijke vliegtuigen neer, of laat bommen vallen op je doelen ter ondersteuning van je medesoldaten beneden. Ontwijk geweervuur van boven en onder; en time je aanvallen voor de perfecte klap. Volg het hoofdverhaal in een aangrijpende reis die de hele Tweede Wereldoorlog omspant. Upgrade en pas je vliegtuig aan om je speelstijl aan te passen. Kun je de vijand verslaan en de oorlog winnen?