Hazel Sky (2021)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / Action

Ontwikkeld door Coffee Addict
Uitgegeven door Another Indie

Shane wordt naar een eiland ver van huis naar de vliegende stad Gideon gestuurd. Daar moet hij de beproevingen doorstaan ​​en terugkeren als ingenieur, anders wordt hij verbannen. Shane en collega-ingenieur in opleiding Erin raken in een ongeoorloofde vriendschap. Een vriendschap die de manier waarop Shane de wereld ziet, zal veranderen. De Trials zijn de ultieme test die elke ingenieur moet afleggen voordat hij de eervolle rol van ingenieur op zich kan nemen. Voor Shane zijn de beproevingen zijn lot, maar het lot en het verlangen zitten zelden op één lijn en in een wereld die verdeeld is tussen geëerde ingenieurs en verguisde artiesten, zit Shane met de handen in het haar. De beproevingen, gebeurtenissen in Gideon en een onwaarschijnlijke romance vertellen het bitterzoete verhaal van liefde, ambitie en een samenleving die op de rand van iets nieuws staat.

• vanaf 31 maart te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 31 maart te koop voor de PC