Diablo IV (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Blizzard

De wereld van Sanctuary staat aan de vooravond van een nieuwe apocalypse. Cultisten hebben de dochter van Mephisto, Lilith, opgeroepen en haar terugkeer luidt een nieuwe eeuw van duisternis en verderf in. Al sinds ze door de engel Inarius verbannen is naar de Void, plant ze haar overname van Sanctuary en is daarbij vastbesloten de Nephalem uit te roeien. Nieuwe helden zullen moeten opstaan om haar opmars te stoppen.

Bij Diablo III:

Sinner schreef:
dus ik vraag me af of daar nog een port van inzit

Diablo 4 Predicted Minimum System Requirements

CPU: Intel Core i3-560 3.3GHz / AMD Phenom II X4 805
RAM: 4 GB
HDD: 60 GB of storage space
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB / AMD Radeon R9 380X

CPU en geheugen gaan goed weet alleen niet wat de GPU doet. Maar de 1050TI lijkt mij wat aan de stevige kant.