Bright Paw (2020)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch
Adventure / Strategy

Ontwikkeld door Radical Forge
Uitgegeven door Rogue

en schot in het huis rammelt en nu zijn je baasjes dood; duidelijk vermoord. Maar waarom? En waar is de boosdoener? Deze antwoorden zijn niet gemakkelijk te vinden, vooral omdat jij de huiskat bent! Geleid door de alwetende Verteller, speel als de katachtige held Theo terwijl hij aan een episch avontuur begint om de misdaad op te lossen en wraak te nemen op de boosdoeners. De zoektocht neemt je mee door meer dan 70 op maat gemaakte levels, elk een escape room-puzzel met unieke gevaren, en een intrigerend, volledig ingesproken verhaal vol wendingen. Met prachtig gestileerde beelden, meer dan 180 verborgen verzamelobjecten verspreid over de mysterieuze labs van Bright Paw Industries en een ambient soundtrack, zal dit logische puzzelspel je hersenen zeker plagen en je aan het lachen houden.