The Man with the Ivory Cane (2019)

Android / Apple iOS / PC / Macintosh / Nintendo Switch
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Cateia
Uitgegeven door Cateia, KiD, Ocean Media en Big Fish

Niet veel mensen weten dit, maar de City of Love herbergt meer dan passie aan de romantische kant van de rivier. Het is aan jou om onder de oppervlakte te gaan... en terug te komen met bewijs! Ben je klaar voor de uitdaging? Stel je puzzel-oplossings vaardigheid op de proef en ontsnap aan verborgen valstrikken. Ontdek het mysterie achter de Man met de Ivory Cane in dit hidden object adventure, of Parijs zal nooit meer hetzelfde zijn.