Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy (2020)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Tecmo Koei

Er is drie jaar verstreken sinds Ryza's geheime avontuur op Kurken Island. Ryza is het enige groepslid dat op het eiland is achtergebleven. Ze ontvangt een brief van haar goede vriend die haar vertelt over ruïnes die misschien te maken hebben met alchemie en een mysterieus verzoek dat te maken heeft met een gloeiende steen. Ze besluit het eiland te verlaten en naar de royal capital Ashra-am Baird af te reizen. Ryza weet echter niet dat dit het begin is van een fantastisch nieuw avontuur waarin ze de mysteries van de ruïnes rondom de royal capital moet achterhalen en kennismaakt met een vreemd wezen dat haar leven voorgoed zal veranderen.

• vanaf dinsdag 26 januari te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 29 januari te koop voor de Nintendo Switch