Evil Dead: A Fistful of Boomstick (2003)

PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door VIS
Uitgegeven door THQ

Dankzij de gebruikelijke menselijke fouten wordt het afgelegen stadje Dearborn in Michigan weer eens belaagd door een leger ondoden. En alleen die ene vermoeide werknemer van S-Mart kan de stad redden. Zwaaiend met zijn trouwe Boomstick (eengeweert) en een kettingzaag moet Ash zich een weg vechten langs het ergste gespuis dat de hel te bieden heeft.

Dit is gewoon een hilarisch spel, droge humor en het stijltje is ook om te lachen. het enigste wat leuk is aan dit spel is toch wel Bruce Cambell en zijn moves met de shotgun. Soms was hij ook verdomd moeilijk, weet nog dat ik zeker drie dagen niet verder kwam bij de puzzel in het museum. Dat was echt hoofdbrekerij, maar heb het toch
zelf opgelost.
verder valt er weinig te zeggen over deze.....zeer matig!!
3,0*!!

avatar van kaholiic
Nou een applausje voor jou!

Review.

Waarschuwing: Deze review kan enge, onsmakelijke en humorloze fotos bevatten.

Laat ik maar meteen beginnen met de game te omschrijven: Het is een schijtgame in de diepste betekenis van bagger! .

De game begon met een slaapverwekkende intro, en het zag er niet uit!. De tussenfilmpjes zagen er erg korrelig uit, en niet mooi!. Ik dacht al, hoe moet de gewone game er dan wel niet uit zien!.

Nou, zo dus!

Dus weet waar je aan begint!.

De vijanden zagen er ook niet uit!. En een gemiddelde aflevering van de Teletubies is denk ik nog wel enger!. Het moesten zombies voorstellen, maar het leken wel gewoon mensen met een carnavalsmasker op. Een oma van 94 verkleed als een baviaan is angstaanjagender dan deze game!.

Ik ben een fan van de Evil Dead films, en vooral deel 2 vind ik een echte horrorklassieker!. Deze game is een belediging naar die geweldige films!. Ik weet eigenlijk ook niet waar deze game nou precies over ging, en het boeide me ook niet!. Het hoofdpersonge zag er niet uit, en over de vijanden nog maar te zwijgen!.

Hier een foto van hoe de vijanden in de game er ongeveer uitzagen!. Alleen in de game zien ze er minder eng uit!.

De muziek was lelijk en ouderwets.

Je had een kettingzaag als wapen, en een shotgun. maar je deed telkens de zelfde move met de kettingzaag. Het bloed zag er ook niet uit. En zelfs de humor was niet grappig!.

Normaal kan ik slechte humor erg waarderen, maar dit was zo slecht, dat het niet grappig was, maar bedroevend!.
Samen met een stel vrienden naar een marathon Goede Tijden Slechte Tijden kijken is nog hilarischer!.

De vijanden waren gewoon te slecht.

Ik kan niemand deze game aanraden het was echt heel erg slecht koop het niet!.

0,5 / 5,0

Whahaha ik lig nu echt in een deuk om deze review man. Whahaha dat was echt te masterlijk! Kei goede review Dr. Salvador!

Dankje wel!!!!!

Normaal schrijf ik nooit van een slechte game een review, maar ik wil iedereen waarschuwen voor deze shit, zodat iedereen beter een leuke game kan kopen!. Geloof me deze game is niks aan, na 2 dagen was ik er al op uitgekeken!, en toen speelde ik alweer Mortal Kombat Deception.

ah, m'n eerste post . Allereerst thanks gamesmeter for having me. En ten tweede, ik vond deze game helemaal zo slecht nog niet. Heb daags ervoor nog ééns de films gezien en toen ik een paar dagen later in het budget rek keek van de gamestores kon ik m'n ogen niet geloven...Een evil dead videogame, geen hail to the ing of regeneration maar "a fistfull of boomstick". Ja vet gaan knallen en hakken met één van m'n all time favo hero's.

d"accord, dit spel lijkt totaal niet op de films, Ok de vijanden zien er niet denderend uit, en het spel is soms erg lastig wegens gebrek van een map en backtracking,,,,maar, als je op zoek bent naar een game die eigenlijk gewoon funny halloween brengt met erg grappige oneliners en gewoon lock n load action...dan is dit echt wel het proberen waard, jammer dat ie zo snel voorbij was

ik vond em in alle geval goed,,,tis een matige game...maar ik vond hem goed en is ideaal om eens tijdens halloween te spelen ofzo, ik ben alvast blij dat ie in mijn gamecollectie is

Dr. Salvador
Ja, deze game was slecht, erg slecht!, maar de soms aardig grappige onliners, en de simple, saaie, en domme gameplay, kon enigzins grappig zijn, maar zoals je kunt begrijpen is het nog steeds een shitgame.

Ondanks dat deze game echt slecht is, had het een enkel pluspuntje, maar slecht was het zeker, maar de 0,5* is echt voor misselijkmakend slechte games, hetzelfde als 5,0* is voor perfecte games.

Maar kortom haal dit schijtspel niet in huis, is een belediging voor de Evil Dead films, echt een boutspel, haal dan het vervolg Regeneration, die is wel leuk te noemen.

ik zou zeggen spendeer er niet meer dan 5 a 10 euro's aan Misschien dat de angry video game nerd zou zeggen dat je erop moet schijten of het stuk moet slagen met een hamer on first sight..Maar ik heb al veel slechtere bagger gespeeld dan deze game...hmm ik weet niet meer hoe het exact noemt maar het spel summoners bv. Bah wtf was dat voor shit

Er zijn veel ergere shit titels dan deze...In huis halen moet je niet, maar huur 'm dan gewoon eens of leen het van een vriend en als je een beetje verder kijkt dan de houterige backtrackende inspiratieloze troep dan ontdek je gewoon grappige cliche halloweengame

excuseer de game die ik bedoelde was niet summoners maar SHIFTER of SHIFTERS,,,man wat een shitgame, hij is zo slecht dat hij hier zelfs niet vermeld is op de site