MXGP 2020 (2020)

Racing
single player / online

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

De officiële game van het Motocross Championship is terug! Spring op je motor en laat de adrenaline door je lijf gieren met deze nieuwe game-beleving. Daag alle coureurs, motoren en teams uit in de categorieën MXGP en MX2 van 2020. Ontwikkel de racer in jezelf en word de kampioen die je altijd al wilde zijn. Creëer de perfecte baan met de revolutionaire nieuwe editor. Kies uit verschillende instellingen, maak gebruik van nieuwe verhogingen en deel je creaties met de community. Laat je creativiteit de vrije loop en behaal de beste resultaten door je motoren en coureurs aan te passen met meer dan 110 officiële merken. Het ziet er niet alleen leuk uit, maar je keuzes hebben ook invloed op je prestaties.