Overlanders (2019)

PC / Nintendo Switch
Racing / Action

Ontwikkeld door Run-Down
Uitgegeven door Run-Down

Neem deel aan futuristische, competitieve races, die de regels van sport en fysica trotseren. Bewapen je voertuig met een arsenaal aan wapens en beheers de betoverende racebanen van andere planeten. Met je high-speed zwever heb je, buiten je waanzinnige standaard snelheid, beschikking over verschillende schilden, turbo's, raketten en vallen. Word zo de koning van de vijf-speler Multiplayer Arena's, haast je naar de overwinning in de Monster Hunt gevechtsraces, of scheur naar de top in de Offline Campaign.