Empires of the Undergrowth (2017)

PC / Macintosh
Strategy / Simulation

Ontwikkeld door Slug Disco
Uitgegeven door Slug Disco

Bestudeer en boots de strategiestijl na van een groeiende mierenkolonie. Graaf je ondergrondse nest uit met verbindingstunnels en kamers om voedsel op te slaan en broedsel groot te brengen. Probeer aan de oppervlakte meer territorium te claimen en verzamelen de benodigde middelen om uit te breiden. Maar pas op, jezelf blootgeven betekent ook ongewilde aandacht van spinachtigen, kevers en andere kolonies.