Scarlet Nexus (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco en Namco Bandai

In de verre toekomst ontdekt men een psionisch hormoon in het menselijk brein, waardoor mensen buitenzintuiglijke krachten krijgen. De wereld betrad een nieuwe tijdperk van ongekende mogelijkheden. Maar al snel kwam vielen deze krachten in de verkeerde handen. The Others, een sekte van gestoorde mutanten komen letterlijk uit de lucht vallen. Ongevoelig voor conventionele wapens, stillen ze hun honger met menselijke hersenen. Nu is het aan de jonge psionics van de OSP (Other Suppression Force) om de futuristische stad New Himuka van deze dreiging te beschermen.