Root (2020)

Board / Strategy
multi player / online

Ontwikkeld door Dire Wolf
Uitgegeven door Dire Wolf

Gebaseerd op het gelijknamige bordspel, waarin twee tot vier spelers strijden om controle over het wilde bos! De snode markiezin de Cat heeft het grote bos veroverd, met de bedoeling diens rijkdommen te oogsten. Onder haar hardvochtige heerschappij hebben de vele verstoten wezens van het bos zich besloten te verenigen. Dit Bondgenootschap zal proberen zijn middelen te versterken en de Cat's regels zoveel mogelijk te ondermijnen. Bij deze plunder pogingen kan de Alliantie de hulp inroepen van de zwervende Vagabonds die zich over de gevaarlijkere bospaden kunnen bewegen. Combineer zo subtiele strategie en gewaagde durf om je bosfractie naar de overwinning te leiden!