Vigor (2018)

Shooter / Simulation
multi player / online

Ontwikkeld door Bohemia
Uitgegeven door Bohemia

Het jaar is 1991 als het einde van de nucleaire oorlog in zicht komt. Centraal-Europa is compleet verwoest, enkel Noorwegen is door zijn ligging overeind gebleven. Maar door de wereldwijde schaarste veranderd het land al snel in een slachtveld van survivors. Begin, als naamloze Outlander, aan je plundertocht voor water en voedsel. Verander je huis in een schuilplaats. Vecht, ren of verstop je voor de vele vijanden. Neem risico's en claim diens beloningen. Werk samen, of vertrouw niemand. Doe wat nodig is om te overleven...