Gears 5: Hivebusters (2020)

Xbox One / Xbox Series X/S / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door The Coalition
Uitgegeven door Microsoft

Stort je in de actie van Gears 5 met de uitbreiding Hivebusters en ga op een eerste, onmogelijke missie. Verken de tropische Galangi-eilanden, neem het op tegen vijanden met de Ultimate Abilities van je team en ga de strijd aan met een nieuwe, dodelijke jager.

SeptuSword
Daar gaan we, Hivebusters. Fantastische en onverwachte DLC van the Coalition. Het verhaal met in de hoofdrol van 3 stoere characters is iets wat ik erg heb gemist van Gears of War. Het zit vol met actie en wanhoop, iets wat in de originele trilogie altijd aanwezig is geweest. Ik zou heel graag meer willen zien van deze 3, zou het helemaal niet vervelend vinden een volledige game te zien ipv DLC.

In 2 uur en 44 minuutjes was ik er al doorheen, ik heb mij niet gehaast en heb echt ieder hoekje lopen zoeken voor verzamelobjecten. Jammer, maar het smaakt naar zo veel meer!

Ah staat apart op de site nu zie ik, prima. Heerlijke DLC en een pareltje op de SeriesX. Erg van genoten. Good old Gears

avatar van legian
Zo dat was een serieus vermakelijke achtbaanrit. Heerlijke humor, heerlijke personages, heerlijke actie en prachtige omgevingen. Je bent er inderdaad snel doorheen, maar gezien het einde verwacht ik wel een vervolg hierop. En daar hoop ik ook op eigenlijk. Het is wel weer eens fijn om door het Gears universum te wandelen zonder constant met een Fenix in aanraking te moeten komen.

Heb de online walktrough op Youtube effe bekeken, ziet er bruut uit. Ik ga dit ook ergens begin volgend jaar wel spelen, in co-op met een vriend. Neem aan dat dit gewoon kan.

Heb dit gister samen met een neef gespeeld, echt van genoten. Waar Gears 5 het typische Gears-sfeertje een beetje weg leek te drukken met die niet interessante open werelden, doet Hivebusters precies wel wat ik van een Gears of War game verwacht. In een uur of drie volg je een enorm lineair plot waar alles voorbij komt wat de serie gaaf maakte. Intense & snelle actie, knallen vanuit je mech, imposante vijanden, verwoeste gebieden en stoere mannenpraat. Het ziet er ook echt waanzinnig mooi uit, denk eens aan dat stuk dat je met je bootje op de lava drijft. Dit soort content geeft Gamepass echt meerwaarde. Hopelijk zetten ze nog eens vaker zoiets erop, dit soort snelle actie kan ik elk jaar wel spelen.

avatar van Mr. Olaf
Manny Calavera schreef:

Vet hè? En idd, dit soort content mag zeker vaker op Gamepass! Heb ook erg genoten.

Mr. Olaf schreef:

Geen stem? Op deze site is elke stem waardevol