The Lord of the Rings: Gollum (2022)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Daedalic
Uitgegeven door Daedalic

Behendig en wendbaar, sluw en listig. Gollem, gedreven door zijn verlangen om weer in handen te krijgen wat hij is verloren. Hij heeft onvoorstelbare dingen gezien en dingen overleefd die anderen niet zouden durven uit te spreken. Verscheurd door zijn gespleten persoonlijkheid kan hij wreed en slecht zijn als Gollem of sociaal en voorzichtig als Sméagol. Ga op een gevaarlijke reis als Gollem, op zoek naar het enige waar hij om geeft. Gollem is sluw, maar wordt verscheurd door zijn gespleten persoonlijkheid. Eén geest, twee ego's - jij beslist!

avatar van patenpac
ohh jeetje, wat ziet dit er slecht uit...

Doet beetje denken aan Styx

centurion81 schreef:
Doet beetje denken aan Styx

Nu je het zegt...alleen zonder de charme van die 2 games...die ik me toch een keertje op de xbox wil aanschaffen vanwege 'het vlot niet zo op PC'.

Aan de andere kant heeft Daedelic ook best wel een hele reeks erg degelijke Indie games (met name de Graphic adventures) op hun naam staan dus ergens ben ik toch wel benieuwd wat ze er van bakken. (het feit dat ik ze allemaal zelfs zo langzaam aan voor de 2de keer op de Switch koop om in handheld buiten te spelen, ook al heb ik ze op Steam of GOG en sommigen ook wel al uitgespeeld wil zelfs al veel zeggen in dat geval - maar toegegeven het is net met als fighting games en beat m ups, je blijft nou eenmaal fan van het genre of niet).