Black Myth: Wukong (2024)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Game Science
Uitgegeven door Game Science

Gebaseerd op de klassieke 16e-eeuwse Chinese roman Xī Yóu Jì (Journey to the West). Kruip in de huid van Sun Wukong, ook wel bekend als de Monkey King, en vertrek op een lange pelgrimstocht om de aardse koninkrijken te verbroederen. Maar je pad zal bezaaid zijn met obstakels. Gebruik je transformatieve krachten om de jonge monnik Xuánzàng te beschermen op zijn boeddhistische missie.

• vanaf dinsdag 20 augustus te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 20 augustus te koop voor de PlayStation 5

Wellicht wat vroeg voor de hype, maar ziet er idd al erg goed uit...

13 Minutes Official Gameplay Trailer

avatar van Maarten0402
Hoor hier nu niets meer over terwijl de eerste impressies echt ziekelijk vet waren... Waar is de info rond deze game nu eigenlijk?

Heb hem vandaag mogen spelen en het was niet teleurstellend

Bevindingen volgen. Nu net terug van gamescom en ben doodop