Suzerain (2020)

PC / Macintosh / Nintendo Switch
Simulation / RPG

Ontwikkeld door Torpor
Uitgegeven door Fellow Traveller

Leid, als president Rayne, Sordland naar de wederopbloei of de ondergang tijdens je eerste termijn. Navigeer door een politiek drama dat wordt aangedreven door gesprekken met uw kabinetsleden en andere belangrijke functionarissen. Omarm de corruptie, of verdedig je idealen.

Interessante game dit denk ik, volledig langs me heen gegaan!

Heb hem inderdaad ook al een tijdje op mijn wishlist staan. Een beetje een kwestie van juiste tijd - juiste prijs though.