Nonogram: The Greatest Painter (2018)

Puzzle

Ontwikkeld door Konstructors
Uitgegeven door Hook

Nonogram: The Greatest Painter is een nonogram/picross puzzel game. Dit zijn logische puzzels waarbij de cellen van een grid ofwel ingekleurd ofwel leeg moeten worden gelaten, om op die manier uiteindelijk een afbeelding te laten verschijnen. Er zijn meer dan 200 handgemaakte levels, plus een eindeloze lijst van door gebruikers gemaakte puzzels.

avatar van Finidi
Tja, hier valt niet zoveel over te zeggen. Het is een picross/nonogram puzzler, en je krijgt precies wat je dan verwacht te krijgen. Het is gewoon een competente versie van dat type puzzler. Wel wat weinig puzzels. Verder doet het niets om zich te onderscheiden van anderen.
Pictopix is nog steeds de beste van dit type puzzler die ik gespeeld heb.

3/5