It Takes Two (2021)

Action / Platform
multi player / online

Ontwikkeld door Hazelight
Uitgegeven door Electronic Arts

Ga op de meest fantastische reis van je leven in It Takes Two, een uniek platformavontuur dat puur voor co-op is gemaakt. Speel als het ruziënde stel Cody en May, twee mensen die veranderd zijn in poppen door een toverspreuk. Ze zitten samen gevangen in een fantastische, onvoorspelbare wereld en worden met tegenzin uitgedaagd om hun afbrokkelende relatie te redden.

avatar van legian
Is het einde op deze manier niet veel realistischer ook? Niet altijd iedereen blijft bij elkaar ondanks gedane moeite daarvoor. Ik vond dat juist wel sterk, de hele game komen de clichés voorbij, maar het einde dan juist weer niet.

legian schreef:

Zoals jij het beschrijft is het jouw interpretatie, maar het is geen feit dat de game eindigt zoals jij beschrijft. Die keuze hebben we allemaal als gamer om er een slot aan te bedenken.

avatar van legian
Ajax&Litmanen1 schreef:

Dat klopt. Ik bedoelde meer dat op deze manier de uitkomst, ongeacht waar de gamer voor kiest, veel realistischer is. In plaats van het, zoals je eerder al benoemde, typerende hollywoodaanse happy ever after.

legian schreef:

Ah zo, ja dat ben ik met je eens. Het leven is ook niet altijd een sprookje nee.

avatar van solidKevin

Een perfecte game voor de Switch lijkt me. Moet nog een keer tijd vinden om deze eens te spelen met een kameraad.

solidKevin schreef:

Ik vind het op een grote tv leuker, maar kan me voorstellen dat dit ook wel erg tof is met een vriend op de bank en dan beiden met een Switch in de hand.