Puyo Puyo Tetris 2 (2020)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Puzzle / Action

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

De in Japan zo populaire puzzelgame Puyo Puyo en het wereldberoemde Tetris werken weer samen om met nog meer plezier Puyo's te laten ploffen en Tetrimino's op te ruimen in Puyo Puyo Tetris 2. Spelen is niet zo moeilijk. Combineer 4 of meer gelijk gekleurde Puyo's of voltooi een rij blokken om ze van het bord te spelen en troep in het spel van je tegenstander te dumpen. Maar let ook op wat er jouw kant uitkomt. Speel het traditionele Puyo Puyo en Tetris... of combineer ze om je spel nog intenser te maken. Zowel offline as online heb je talloze speltypes die je kunt spelen zoals jij dat wilt, van singleplayer Adventure tot een Versus-potje op de bank of Online klassementswedstrijden en nog veel meer.

avatar van theo79
Iemand enig idee hier of dit spel nog (veel) online gespeeld wordt?

Grappig zie nu net pas dat er maar 1 berichtje bij staat. En daar heb ik (nog) geen antwoord op.

Een paar maanden terug gespeeld bij een vriend en stond al een tijd op mijn wishlist, tenslotte kan je niet echt veel fout doen met Puyo Puyo, Tetris of een combinatie van de 2. Al helemaal niet als je het verpakt in een heel fleurig geheel zoals hier met een hele reeks extra content, een grappige story-mode, een rits unlockables en je het scoort voor 11 euro in de Eshops sales. Voor de Switch. En dus ook lekker gewoon Handheld kan spelen indien gewenst.

Een beetje 'best of both worlds' en wellicht iets dat ik met regelmaat naar zal terugkeren. Een cijfer geef ik later wel maar dat zal allicht best hoog uitvallen. Ik vind het best vreemd dat hier zo weinig animo voor is.

theo79 schreef:
Iemand enig idee hier of dit spel nog (veel) online gespeeld wordt?
Ik heb het eerste deel een tijdje online gespeeld. Maar ik werd steeds binnen een half-minuut van de baan geveegd. De tegenstanders waren ongelooflijk snel, veelal uit Japan. Ik vermoed gewoon dat het als casual speler onbegonnen werk is online te spelen. Of ik suck erg hard, ook mogelijk.