Star Renegades (2020)

Nintendo Switch / PC
RPG / Strategy

Ontwikkeld door Massive Damage
Uitgegeven door Raw Fury

De servicerobot J5T-1N duikt op in je dimensie om je te waarschuwen voor het Imperium, een overweldigende macht die je voortbestaan bedreigt. Vecht om te overleven in een campagne vol procedureel gegeneerde missies met een reactief, tactisch turn-based gevechtssysteem dat de nadruk legt op onderbrekingen en tegenaanvallen. Je vindt een intelligente vijand tegenover je met vijandelijke officiers die evolueren en stijgen in rang. Als je groep helden sneuvelt tijdens het gevecht tegen de invasiemacht van het Imperium en alle hoop verloren lijkt, moet je J5T-1N naar een andere dimensie sturen met alle opgedane kennis, zodat een volgende groep helden meer kans maakt om te overleven. Elke dimensie en elke playthrough is uniek en uitdagend.

avatar van FlorisV
Echt heel toffe tekenstijl, maar het turn based combat systeem heeft me na een aantal uur spelen nog weinig kunnen overtuigen omdat je erg vaak hetzelfde zit te doen. Misschien moet dit zich nog wat meer ontvouwen voor me. Ik weet het nog niet zo met deze.