Five Dates (2020)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Simulation / Adventure

Ontwikkeld door Wales en Good Gate
Uitgegeven door Wales

Vinny, een millennial uit Londen, sluit zich voor het eerst aan bij een dating-app terwijl hij tijdens de coronavirus-pandemie vastzit. Met de keuze uit vijf potentiële vrouwelijke matches moet Vinny moed verzamelen voor een videodate met enorm verschillende persoonlijkheden, met in de hoofdrol Mandip Gill (Doctor Who) en Georgia Hirst (Vikings).De keuzes van de kijker bepalen de interacties van Vinny met elke date en hun interesse om met hem op een volgende date te gaan. Te midden van een vertakkende, multi-directionele keten van gespreksonderwerpen en diepgaande vragen, wordt Vinny geconfronteerd met digitale speeldata, lastige scenario's en onverwachte waarheden. Five Dates is een verkenning van de onvoorspelbare moderne datingervaring, die een gemiddelde alleenstaande man volgt terwijl hij door de wereld van digitale dating navigeert. Tijdens zijn reis zullen de beslissingen die de kijker voor hem neemt, hun eigen opvattingen over aantrekkingskracht en compatibiliteit uitdagen.

Five dates? wat is dit voor troep he.... dan koop ik nog veel liever een karaoke of fitness spel.