Chronos: Before the Ashes (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Google Stadia

Ontwikkeld door Gunfire en THQ Nordic
Uitgegeven door THQ Nordic

Ervaar de levenslange zoektocht van een held om zijn vaderland te redden van een groot kwaad. Word wijzer, sterker en krachtiger terwijl je de diepten van het mysterieuze labyrint verkent. Maar pas op, het labyrint eist een zware tol, elke keer als de held sterft, verliest hij een jaar van zijn leven! Probeer de balans te vinden tussen wraak en ouderdom om deze vergeten geschiedenis recht te zetten.