Sam & Max Save the World (2020)

Alternatieve titels: Sam & Max Save the World Remastered | Sam & Max Season One

PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Telltale en Skunkape
Uitgegeven door Skunkape

De Freelance Police zijn terug in deze remastered versie van het eerste seizoen. Doorheen zes episodes zullen onze helden Sam & Max wederom de wereld moeten redden. Als ze een zaak aannemen om de gewelddadig geworden kindsterretjes, de Soda Poppers, in te rekenen, stuiten ze op een gigantisch complot dat het lot van de wereld (en onderwereld) voorgoed zal veranderen.