Clockwork Tales: Of Glass and Ink (2013)

Android / Apple iOS / Windows Phone / PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi en Big Fish

Duik in de steampunk sfeer van dit spannende detectivespel. Bizarre aardbevingen leggen steden overal ter wereld in puin. De briljante dr. Ambrose Ink gaat op zoek naar de oorzaak en rekent daarbij op de hulp van zijn trouwe vriendin agente Evangeline Glass. Onze heldin moet het kasteel van het meesterbrein van Gottland binnendringen om de waarheid te achterhalen en de destructie te stoppen.