Lost Grimoires 2: Shard of Mystery (2017)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door World-Loom
Uitgegeven door Artifex Mundi

Vlak voor zijn kroning verdwijnt de jonge prins Fern met een mysterieus meisje. De koninklijke beschermvrouwe en docente moet hem vinden en terug naar huis brengen. Met behulp van haar kennis van de alchemistische arcana zal de beschermvrouwe er alles aan doen om prins Fern te redden van een noodlottige toekomst. Zal het haar lukken? De toekomst van het koninkrijk ligt in jouw handen!