Lost Grimoires: Stolen Kingdom (2016)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door World-Loom
Uitgegeven door Artifex Mundi

De leerling van een alchemist keert van de universiteit terug naar huis om haar opleiding te voltooien bij een grootmeester. Maar het gaat mis als ze het huis van haar familie bezoekt, waar duistere geheimen en het mysterie van haar verdwenen ouders begraven liggen. Ze gaat op een missie die het lot van het hele rijk en haar eigen toekomst misschien wel voor altijd kan veranderen.