Bladebound (2017)

Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi

De duisternis is over het koninkrijk van Ezura gevallen. De genadeloze verrader verbrijzelde de laatste mannen en begon een dictatoriaal regime. Jij, de laatste van de Bladebound, bent de enige hoop om het licht terug te brengen en een held te worden. Ga het laatste gevecht aan met de mysterieuze Sentinel en versla het kwaad voor eens en altijd. Bladebound is een duistere en dynamische actie-RPG met een spectaculaire gevechtsstijl en honderden snelle tegenstanders.