Grim Legends 3: The Dark City (2016)

Android / Apple iOS / PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi en Big Fish

Word een meedogenloze monsterjager in een afbrokkelende stad snakkend naar verlossing! Wanneer het krachtige artefact van Koshmaar - een gruwelijk schepsel uit een andere wereld - wordt gestolen, begint je zoektocht naar de gotische stad Lichtenheim die wordt bewoond door Maskwraiths - duivelse wezens beschadigd door een kracht van een andere dimensie. Beantwoord de roep van de Dark City!