Grim Legends: The Forsaken Bride (2014)

Android / Apple iOS / Windows Phone / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi en Big Fish

In de schaduw van een oud woud, diep in een mistige vallei, ligt het afgelegen dorpje Ravenbrook. De inwoners zijn er blij en gezellig, maar ook behoedzaam door hun bijgeloof. Ze hebben het dorp met ontelbaar veel spreuken omringd om de kwade geesten op afstand te houden, want aan de andere kant van het woud ligt een gat waar geen eind aan lijkt te komen: de Abyss (de Afgrond). De mensen uit Ravenbrook zijn er als de dood voor...