The Guild 3 (2021)

Simulation / RPG

Ontwikkeld door GolemLabs en Purple Lamp
Uitgegeven door THQ Nordic

In dit derde deel van The Guild is het wederom aan jou om, tijdens de late middeleeuwen, een handelsimperium op te bouwen. Stap in de schoenen van een gewone burger en werk je op tot handelsmeester. Koop bedrijven en herenhuizen, produceer goederen en verhandel ze, begin intriges in de politiek en beïnvloed de samenleving. Heb lief, haat, koop om, vecht, verenig en leef door de goede en slechte tijden!

• vanaf 31 augustus 2021 te koop voor de PC