Spider-Man: The City that Never Sleeps (2018)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Insomniac
Uitgegeven door Sony

In deze driedelige uitbreiding voor Spider-Man, die zich een paar maanden na de gebeurtenissen uit het hoofdspel afspelen, proberen de misdaadfamilies van Maggia de leegte in de criminele onderwereld van New York te vullen. Maar als ze gevaarlijke nieuwe wapens stelen van Sable International dreigt er een regelrechte bendeoorlog uit te breken. Nu is het aan Spidey om dit te voorkomen.

Bij Spider-Man:

Die Screwball missies van de DLCs zijn pas pure zelfmoord.

avatar van Julian McArthur
Raminos schreef:
Die Screwball missies van de DLCs zijn pas pure zelfmoord.

Haha ja dat heb ik vandaag ook ontdekt. En ik moest 'spectacular' halen voor die trophy. Na veel geroep en getier tegen de tv is het gelukt (of toch voor de eerste DLC). Hopelijk zijn die challenges niet moeilijker in de 2e en 3e DLC want dat gaat schadelijk zijn voor mijn gezondheid.

Ik geniet wel van de aanvullingen op het verhaal. Toffe DLC