Bas de Beer naar Paaseiland (1997)

Educational

Ontwikkeld door Easy Interactive
Uitgegeven door MindWarp

Bas de Beer en Oom Bob komen met hun boot in een storm terecht en stranden op het mysterieuze Paaseiland. Het eiland is behekst door de gemene professor Punthoofd waardoor de dieren van het eiland in grote stenen veranderd zijn. Eenmaal aangekomen op Paaseiland ontmoet Bas de Beer de Paashaas die hem vraagt om de dieren te bevrijden van hun vloek. Bas de Beer gaat op onderzoek uit. Hij verkent het eiland en ontdekt een eeuwenoud geheim.

Vreemd genoeg speelde ik in deze tijd naast Duke Nukem en Blood ook Bas de Beer. Leuk voor kinderen en sommige zinnetjes weet ik nog precies uit m'n hoofd. Professor Punthoofd zag er soms nog best evil uit

Hadouken schreef:

haha, evil punthoofd... goed bedacht, ik ben 13 en heb nog steeds nachtmerries van die engerd

avatar van basik

basik schreef:
Nou dan kennen jullie karbonkel van ik mik lorenland nog niet!

Die mocht er ook wezen ja. Ik had vroeger net zo'n potlood

avatar van ewalk
basik schreef:
Nou dan kennen jullie karbonkel van ik mik lorenland nog niet!

Haha, daar keken mijn kids nog naar. Ik heb de hele serie voor ze gekocht! Karbonkel vonden ze maar eng

avatar van Foetsj_NL
Jeugdsentiment !

Game_Kaza
Vroeger kon ik Bas De Beer altijd spelen als ik bij mijn lieve oma was.
Maarja nu sta ik nergens meer van te kijken. Gameplay doe ik gapend met 1 vinger. Maar kwa kindergames was Bas De Beer toch wel de leukste.

1 ster*

1,0
Deze heb ik volgens mij nog ergens liggen maar ik vond er als kind al niks aan.....

avatar van Tha Luz
Bas de Beer,droger kan gewoon niet

1,0
Vroeger als kind had ik schrik van de bad guy van dit spel . Een game die ik als kind al niet goed vond . Ik heb hem hier zelfs (denk ik) nog ergens liggen. Nou ik laat het lekker stof happen. Ik kan het natuurlijk ook naar paaseiland toesturen . Bagger game 1*.

avatar van frekio
Jeugd sentiment,
altijd leuk gevonden, waarom staat hij nu in de flop 100 :(

avatar van jerom1234
Het is een slecht spel, maar verder gaaf enzo!
En dat liedje ook van die gast!
Ik ben professor Punthoofd!

avatar van playzz82
Ha bas de beer, destijds ''verplicht'' met mijn destijds jonge neefje moeten spelen, voor de jonge kids misschien vermakelijk maar ik had het toen al snel gezien. prut..