Ratchet & Clank: Rift Apart (2021)

PlayStation 5
Platform

Ontwikkeld door Insomniac
Uitgegeven door Sony

Een boosaardige robotkeizer werkt zich het apelazarus om al het organische leven uit te roeien en hij heeft zijn vizier nu gericht op de dimensie van Ratchet en Clank. Het dynamische duo moet hun krankzinnige wapens afstoffen om te voorkomen dat dimensies instorten. Baan je al schietend een weg naar de overwinning met explosieve nieuwe wapens als het Burst Pistol, de Topiary Sprinkler en de Shatterbomb. Sjees boven stadsgezichten, stort je in gevechten en glip door dimensies met nieuwe gadgets die de natuurkrachten tarten.

• vanaf 11 juni te koop voor de PlayStation 5

DualSense-controller geeft extra dimensie aan Ratchet and Clank: Rift Apart-wapens | Nieuws | InsideGamer.nl

Nou ben benieuwd.

Brein blaas me mind away met je loeihard innoverende moves zou ik zeggen.

Misschien tegen de tijd dat ik mijn ps5 heb zien we deze ook verschijnen en kan ik ‘m mooi erbij nemen.

Was bovenstaand bericht even vergeten maar dat stemt wel hoopvol dan.

Als ze hier net zo kunnen uitpakken als ze bij Astro’s Playroom doen dan gaat dat zeker aanzienlijk iets toevoegen aan de algehele beleving.

Toch net dat dingetje dat het toch nog iets van level next sense meegeeft want verder lijkt dit me op geen manier heel veel verschil te gaan maken met de remake uit 2016 die toch ook wel erg lekker treffend scherp uit de verf komt moet ik zeggen wanneer ik hem nu opstart op mijn kersverse apparatuur.