Ratchet & Clank: Rift Apart (2021)

PlayStation 5
Platform

Ontwikkeld door Insomniac
Uitgegeven door Sony

Een boosaardige robotkeizer werkt zich het apelazarus om al het organische leven uit te roeien en hij heeft zijn vizier nu gericht op de dimensie van Ratchet en Clank. Het dynamische duo moet hun krankzinnige wapens afstoffen om te voorkomen dat dimensies instorten. Baan je al schietend een weg naar de overwinning met explosieve nieuwe wapens als het Burst Pistol, de Topiary Sprinkler en de Shatterbomb. Sjees boven stadsgezichten, stort je in gevechten en glip door dimensies met nieuwe gadgets die de natuurkrachten tarten.