The Wolf Among Us 2 (2022)

Ontwikkeld door Telltale en AdHoc
Uitgegeven door Warner Bros. en LCG

The Wolf Among Us 2 zal de grimmige gebeurtenissen van de eerste wedstrijd een vervolg gaan geven. Sneeuwwitje is nu de locoburgemeester en ze heeft een klus voor Bigby. Hij zal zijn toevlucht moeten nemen tot zijn oude, brute manieren om deze klus - wat het ook is - tot een goed einde te brengen.

Eind 2019 is de titel from scratch met een andere engine in ontwikkeling gegaan. Verschijningsjaar is daarom een gokje op dit moment. Ook zal de titel waarschijnlijk wel weer op consoles verschijnen, maar daar is nog niets over bekend op dit moment. Wat betreft de PC versie, deze zal exclusief in de Epic Games Store verkrijgbaar zijn.