Swimsanity! (2020)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Adventure / Shooter

Ontwikkeld door Decoy
Uitgegeven door Decoy

Swimsanity! Is een multiplayer onder water shooter met actievolle co-op en versus game modes. Allen ondersteunen ze online en lokale multiplayer. Je speelt als de held Mooba die de beschikking heeft tot verschillende krachten en wapens om te overleven in deze onderwaterwereld.

Afgelopen dinsdagavond met 4 man een avondje gespeeld. Chaos maar best wel fun, ik vind het een kruising tussen XenoCrisis, Worms en Aqua Kitty. Geinige game, veel spelmodi ook. Adventure-mode, solo-mode, online co-op/versus, couch co-op/versus. Prima gedaan.