Train Sim World 2 (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / PlayStation 5
Simulation

Ontwikkeld door Dovetail
Uitgegeven door Dovetail

Beheers iconische locomotieven en versier je treinen met de livery editor. Voel de spanning van hoge snelheid op het traject Köln-Aachen, vervoer vracht op Sand Patch Grade en beheers de Bakerloo Line. rijg duidelijke informatie over instructies, hellingen en meer terwijl je rijdt met een nieuwe, meeslepende interface en besturing.

Hoe leuk is het nou eigenlijk om met virtuele treinstellen te playa playa.

Dat gaan we eens ondervinden want ik heb zojuist mijn aankoop de deur uit gedaan.

ik heb het eerste deel hier liggen, zou er veel veranderd zijn? Ik heb een heel sterk vermoeden van niet

Voor mij is dit even helemaal nieuw truck simulator bevalt eigenlijk wel goed dus games waar niet zoveel gebeurt kunnen me op zich best smaken af en toe.

Ik ben best enthousiast.