Speed 3: Grand Prix (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Lion Castle
Uitgegeven door GS2, Lion Castle en Mindscape

Ga het circuit op en laat zien dat jij de beste coureur aller tijden bent! Kies je favoriete racewagen, klim je weg richting de top en pak die felbegeerde kampioenstitel. Rijd roekeloos om je concurrentie te verslaan en laat ze allemaal in je stof bijten. Laat ze allemaal zien en weten dat jij de leider bent. Ga de competitie aan en neem het op tegen je rivalen om de wereld van circuitracen te veroveren. Race door de Amerikaanse woestenijen, verscheur het asfalt van het Duitse circuit, op het Britse platteland en dwaal door de neon-rijke straten van Tokio.

2005 belde net dat dat ze de een racegame kwijt zijn, maar hij is gevonden hoor!