Slide Stars (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Racing

Ontwikkeld door Triangle
Uitgegeven door GS2, Lion Castle en Mindscape

Speel met 's werelds grootste sterren en schiet door gekke waterglijbanen! Ben je klaar voor 's werelds meest extreme waterglijbaanavontuur? Speel als Freek Vonk, Milan Knol of een van de andere 20 wereldberoemde influencers en beleef het avontuur van je leven!.Kies je favoriete ster, spring op de ride van je keuze en race door waanzinnige waterglijbanen! Glij, spring en balanceer door krankzinnige parcoursen vol race-platformgevaren en buitengewone vijanden. Overwin krankzinnige uitdagingen zoals rollende keien, wiebelige constructies, banaanbom-werpende apen en zelfs een enorme kraken! Niets gaat te ver voor deze sterren! Haal jij het tot de finish?

Spelen als Milan Knol of Freek Vonk...Briljant!

wereldberoemd ook