Record of Lodoss War - Deedlit in Wonder Labyrinth (2020)

Platform / Action

Ontwikkeld door Why so serious? en Team Ladybug
Uitgegeven door Why so serious? en Playism

Dit is een Castlevania-achtige platformer gebaseerd op de klassieke animeserie Record of Lodoss War. Prachtige pixel-animaties en een grote variatie aan wapens en geesten, die elementaire krachten geven, helpen je op een magische reis om de mysteries van het labyrinth te doorgronden.

Early access titel op Steam. Erg fraai en leuk maar ik worstel momenteel met eindbaas Pirotess, dit is bepaald geen makkelijk spel...

Record of Lodoss War is trouwens de meest charmante animatieserie die ik ken, met geweldige muziek en leuke karakters, waaronder natuurlijk giechelkont Deedlit. Gebaseerd op Dungeons & Dragons sessies van de bedenker maar dat drukt de pret geenszins.