Brunch Club (2019)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Foggy Box
Uitgegeven door Yogscast

Welkom bij Brunch Club! Een hectisch vechtfeest met eten voor 1-4 spelers, met een vleugje popcultuur. Werk samen om een selectie heerlijke uitdagingen te voltooien, maar kijk uit, we hebben het niet gemakkelijk gemaakt! Test je vaardigheid om kalm te blijven in de keuken met je vrienden en wees voorbereid om het te proberen, proberen en nog eens te proberen! Waag je aan arcade-actie in een aantal minigames, variërend van de twee speler versus-stand Face Off tot het bouwen van bruggen in Five Second Rule, waar je je eten van de vieze oppervlakken moet zien te houden.