Ginga Force (2013)

Xbox 360 / PlayStation 4 / PC
Action / Shooter

Ontwikkeld door Qute
Uitgegeven door Qute en Rising Star

Vlieg rond en vecht om de aarde-achtige planeet Seventia en haar schaarse grondstof septonium. Dit is een verticale shoot-'em-up met een focus op meeslepende verhalen. Volg het verhaal van Alex en Margaret, twee uitstekende piloten die moeten strijden tegen allerlei gevaarlijke bazen die allen hun eigen sterke mecha's hebben. Ginga Force heeft een verhaalmodus met tien fases en heeft drie moeilijkheidsniveaus, zodat het spel voor iedereen geschikt is. Bestuur een luchtvaartuig en maak gebruik van duizenden mogelijke combinaties van hoofd-, sub- en speciale wapens. Of ga voor een extra kick door te proberen de high score te verbeteren met de score-aanvalmodus, inclusief online klassement.