World of Riders (2019)

Nintendo Switch / Android
Racing / Action

Ontwikkeld door Kodobur Yazılım Bilişim Tasarım Arge
Uitgegeven door Kodobur Yazılım Bilişim Tasarım Arge en Momend

World Of Riders is een racegame, waarin je alle aspecten van de motorracesport leert kennen. Je begint op het laagste niveau, en bereikt de hogere niveaus door mee te doen aan wedstrijden en opdrachten uit te voeren. Zo verdien je credits, waarmee je nieuwe motoren kunt kopen, en die je kunt gebruiken om je motor meer vermogen te geven of op andere manieren te verbeteren. De game bevat twaalf verschillende levels en twee racebanen, met levels die zich onder andere 's nachts, bij regen en in de sneeuw afspelen. In World of Riders heb je de keuze uit elf verschillende motoren, gecategoriseerd op vermogen. Je bereikt de hogere niveaus door de carrièrestand te spelen en verdient credits door tijdritten te rijden.