Aztez (2017)

PC / Macintosh
Action / Strategy

Ontwikkeld door Team Colorblind
Uitgegeven door Team Colorblind

Aztez is een unieke hybride van beat 'em up en turn-based strategie in de wereld van het Azteekse Rijk. Zet je Aztez (elite close combat warriors) in de metagame en geniet van een zeer technische real-time combat event dat gevolgen heeft in het rijk. Maar kies je missies wijselijk, want je hebt beperkte inzetmogelijkheden! Een grote vijand nadert de Vallei van Mexico, en het zal al je vaardigheid en sluwheid vergen om ze aan te pakken en de loop van de geschiedenis te veranderen...