Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues (2020)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Fighting

Ontwikkeld door Flux
Uitgegeven door GameMill en Maximum

Kies een kant, perfectioneer je moves en omarm je lot in een episch knokavontuur geïnspireerd op het populaire tv-programma. Neem de controle over 8 speelbare personages met diepgaande bewegingen, combo's, voortgang, realtime-wisselingen, ultieme aanvallen en nog veel meer. 34 jaar na de gebeurtenissen van het 1984 All Valley Karate Tournament gaat de rivaliteit van Daniel LaRusso en Johnny Lawrence verder. Het gevecht is nu in jouw handen.

avatar van Eraser2
Groot fan van de serie maar wat ziet dit er waardeloos uit zeg. Dan die absurde prijs nog, deze laat ik aan me voorbij gaan.

Waardeloos zou ik niet zeggen, maar eerder iets voor in een Switch sale voor een euro of 5 op te pikken dat wel. 39.99 ga ik er alvast zeker niet voor neertellen. Maar het kan best een leuke scrolling beat 'm up zijn voor de 5-10 euro prijs.