Astro's Playroom (2020)

PlayStation 5
Platform / Action

Ontwikkeld door Asobi
Uitgegeven door Sony

In deze actieplatformer verken je vier werelden waarin je innovatieve gameplay ontdekt met de nieuwe en veelzijdige functies van de DualSense draadloze controller voor PS5. Neem de tijd om te genieten van de vele verborgen verwijzingen naar het roemruchte verleden van de PlayStation-console en verzamel tijdloze voorwerpen om in je geliefde PlayStation Labo tentoon te stellen!

Leuk leuk

Astro’s Playroom bewijst dat de PlayStation 5 echt next-gen is | Preview | Gamer.nl

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

Erg leuk extraatje inderdaad.